خرید ارزان‌تر با کد تخفیف رایگان

در بیشتر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معروف مثل دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اکالا و فیلیمو محلی برای وارد کردن کد تخفیف وجود داره که در سایت موپن تقریبا همشون پیدا میشه.

خرید ارزان‌تر با کد تخفیف رایگان

در بیشتر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معروف مثل دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اکالا و فیلیمو محلی برای وارد کردن کد تخفیف وجود داره که در سایت موپن تقریبا همشون پیدا میشه.

با ما همراه باشید تا راهنماییتون کنیم که چطور کد تخفیف مورد نظرتون رو پیدا کنید و چطور ازش استفاده کنید.
با نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ فود شروع می‌کنیم. نظرتون چیه؟:)

  • ۰
  • ۰

کد تخفیف 35 درصدی غرفه‌های نوپا باسلام

با استفاده از این کد تخفیف اولین خرید باسلام می‌توانید از 35 درصد تخفیف تا سقف 30 هزار تومان برای سفارش‌های بالای 70 هزار تومان، همراه با 100 درصد تخفیف هزینه ارسال تا سقف 10 هزار تومان در خرید از غرفه‌های نوپای فروشگاه اینترنتی محصولات خانگی و محلی باسلام بهره‌مند شوید.

 لازم به ذکر است که این کد روی محصولات تخفیفات هیجان‌انگیز اعمال نمی‌شود. برای دریافت کدهای تخفیف بیشتر باسلام، وارد سایت موپن که مرجع تمام کدهای تخفیف فروشگاه های اینترنتی می باشد ، دریافت نمایید.

این تخفیف ها معمولا برای خرید های اینترنتی هستند. هم برای پیدا کردن بهترین باشگاه ها و هم برای ثبت نام در کلاس های آنلاین می توانید از موپن کمک بگیرید. پس از اینکه مبلغ سفارش را به صورت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی پرداخت کردید، غرفه دار سفارش شما را می بیند و محصول را مستقیما برای شما ارسال میکند. در این قسمت اطلاعاتی نظیر کد سفارش، تاریخ ثبت سفارش و هزینه پرداخت شده برای محصول خریداری شده قابل دیدن است. 

در حساب کاربری باسلام خود، بخشی به نام پیگیری سفارش وجود دارد که می توانید سفارش های ثبت شده را در این قسمت مشاهده کنید. خانم ها خریداران اصلی این بخش هستند و بیشتر از این قسمت از بازارچه استفاده می کنند. باسلام یک شبکه اجتماعی نیز هست که می توانید در آن قصه زندگی و کسب و کار افراد، شکست ها و موفقیت هایشان را بشنوید، به رونق کار و اشتغال یکدیگر کمک کنید، تجربه خرید دوستانتان را بخوانید و با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. این بازار اجتماعی بستری است تا کسب و کار های کوچک بتوانند بهتر محصولات و خدمات خودشان را ارائه کنند. محصولات این بازار توسط خود مردم تولید و عرضه میشود. از ویژگی های خرید از این بازار این است که شما می توانید با تولید کنندگان ارتباط نزدیک داشته باشید.

باسلام در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که برای دریافت کد تخفیف باسلام کافیست یکی از روش‌های عضویت در خبرنامه، شبکه‌های اجتماعی، ربات تلگرام و اپلیکشین موپن را دنبال کنید که در ادامه نحوه دنبال کردن هر کدام را شرح می‌دهیم.

برای عضویت در خبرنامه باسلام کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه فروشگاه باسلام در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیف‌های باسلام خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از روش‌های دریافت کد تخفیف باسلام عضویت در ربات تلگرامی موپن به نشانی @mopon_ir_bot است که می‌توانید در آن با استفاده از گزینه علاقه‌مندی‌ها، باسلام را به لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید، در صفحه ربات لیست تخفیف‌های باسلام را مشاهده و با کلیک بر آن به کد تخفیف دسترسی داشته باشید.

همچنین موپن به منظور رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف اپلیکیشن موبایلی در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است که در آن می‌توانید پس از ثبت نام و یا لاگین، باسلام را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده و هر روز از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید و در آخر از طریق شبکه‌های اجتماعی موپن نیز می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به کد تخفیف باسلام را پیگیری کنید.

منبع این مقاله

  • ۰۰/۱۱/۰۷
  • Hami Saei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی