خرید ارزان‌تر با کد تخفیف رایگان

در بیشتر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معروف مثل دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اکالا و فیلیمو محلی برای وارد کردن کد تخفیف وجود داره که در سایت موپن تقریبا همشون پیدا میشه.

خرید ارزان‌تر با کد تخفیف رایگان

در بیشتر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معروف مثل دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اکالا و فیلیمو محلی برای وارد کردن کد تخفیف وجود داره که در سایت موپن تقریبا همشون پیدا میشه.

با ما همراه باشید تا راهنماییتون کنیم که چطور کد تخفیف مورد نظرتون رو پیدا کنید و چطور ازش استفاده کنید.
با نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ فود شروع می‌کنیم. نظرتون چیه؟:)

  • ۰
  • ۰

دیجی کالا جت

کد تخفیف 30 هزار تومانی اولین خرید دیجی کالا جت

با وارد کردن کد تخفیف از 30 هزار تومان تخفیف اولین خرید سوپرمارکت اینترنتی دیجی کالا جت برای خرید بالای 70 هزار تومان، به همراه ارسال رایگان بهره‌مند شوید. برای دریافت این کد تخفیف وارد سایت موپن شوید و کد تخفیف دیجی کالا جت را پیدا و استفاده نمایید.

این روزها بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران که ید طولانی در عرضه محصولات سوپرمارکتی هم دارد با برند جدید خود یعنی «دیجی کالا جت» رسما وارد فضای خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی و البته با ارسال سریع شده است. 

 با ثبت این کد تخفیف برای خریدهای بیش از 50 هزار تومان سوپرمارکت اینترنتی دیجی کالا جت از 20 هزار تومان تخفیف برخوردار خواهید شد. با استفاده از این کد تخفیف می توانید ۲۰ هزار تومان تخفیف برای ۲ سفارش بعدی خود از دیجی کالا جت دریافت کنید. که برای مواجه نشدن با این خطاها کافیست قبل از خرید تمام شرایط کد تخفیف را به دقت مطالعه کرده، سپس اقدام نمایید. از آخرین کد های دیجی کالا جت چطور مطلع بشم؟ جواب وبسایت موپن است.

 تنوع کالاهای خوراکی، نوشیدنی، شوینده و سایر محصولات سوپرمارکتی، در نظر گرفتن تخفیف و همچنین قیمت های مناسب برای مشتریان و امکان پرداخت وجه از طریق کارت بانکی یا از طریق کیف پول دیجی پی از دیگر مزایای دیجی کالا جت است.

محصولات سوپرمارکتی از دو طریق تامین میشود، یکی از طریق سوپرمارکتهای معتبر سطح شهر و دیگری انبارهای اختصاصی کالاهای سوپرمارکتی دیجی کالا که «جت مارت» نام دارد و سعی شده تا تنوع کالایی را از بهترین برندها با مناسبترین قیمت برای مشتریان خود فراهم کند و در کمترین زمان به دست مشتریان خود برساند. برخی از فروشگاهها نام «جت مارت» را یدک میکشند که فروشگاههایی هستند مختص دیجیکالا جت و معمولا تخفیفهای بیشتری دارند یا سرعت عملشان سریعتر است.

 عوامل مختلفی در این امتیاز دخالت دارند و هر مجموعهای بتواند سرویس بهتری ارائه کند میتواند امتیاز بالاتری را به خود اختصاص دهد و در این بین هیچ تفاوتی بین جت مارت و سایر سوپرمارکتها نیست و همه چیز به عملکرد خود مجموعهها برمیگردد. در واقع رقابت کاملا عادلانه است تا هر کس سرویس بهتری ارائه دهد، مشتری بیشتری داشته باشد.

پروسه کاملا مشابه است و پشتیبانی هم میشوند و شاید سوپرمارکتها چندین بار آموزش ببینند تا به کیفیت خدماتشان بیان کرد ه شود. موجودی کالاها نیز کاملا به روز و لایو است و مشتری میتواند مطمئن باشد سفارش جت مارت دقیقا به دستش میرسد و موجودی انبار در لحظه چک میشود چراکه ما روزانه انبارگردانی میکنیم.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. چرا باید از جت مارت خرید کنم؟ محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا جت به دو صورت تأمین میشود: جت مارتها و فروشگاههای زنجیرهای. اکنون همه محصولات یا لااقل اکثر محصولاتی که به صورت اینترنتی میتوانیم بخریم در فروشگاههای اطراف ما نیز وجود دارند؛ آن دسته که در محله مان هم پیدا نشود در بازار بزرگ یافت میشود.

انواع تخفیف های جت که شامل خرید اول، خرید غیر اول، ویژه شهرهای فعال، برای محصولات خاص و برای سبدهای خرید با حداقل قیمت خاصی هستند را میتوانید یافته و از آنها استفاده کنید. بنابراین به رغم هم پوشانی هایی که ممکن است بین این دو مسیر کسبوکار وجود داشته باشد آنچه این دو را از هم متمایز میکند نوع سفارشها و سبدهای خریدی ست که میشود با هر کدام از سرویسها تجربه کرد.

منبع این نوشته وبلاگ تخفیف باز

 

  • ۰۰/۱۱/۱۳
  • Hami Saei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی